Aftellen maar! - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Laurine Dragt - WaarBenJij.nu Aftellen maar! - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Laurine Dragt - WaarBenJij.nu

Aftellen maar!

Blijf op de hoogte en volg Laurine

25 Januari 2014 | Nederland, Veghel

Eerst dacht ik, een reisdagboek is niet zo nodig, maar mensen hadden er om gevraagd en toen dacht ik.. waarom ook niet! Even wat leuks melden is natuurlijk altijd fijn om te lezen!

Het aftellen is nu echt begonnen! Over een week zit ik in de auto naar Denemarken. Het is niet zo heeeel ver weg maar toch om ongeveer 7 uur te rijden heb ik toch maar aan mijn broerlief gevraagd of hij met mij mee wilde rijden. En hij was zooo lief om vrij te vragen om gezellig met mij de tocht naar Denemarken te maken!

Heb je er zin in? Vind je het spannend? JA! en JA! ik begin nu toch aardig zenuwachtig te worden. Ga ik dadelijk weg en de rest leeft 4 maanden "zonder" mij verder! Wat gaat er toch allemaal gebeuren! Kunnen zij dat wel aan is mijn grootste vraag? ;)
Wat moet ik nog allemaal regelen? Ik moet mijn kamer nog redelijk leeg maken, mijn kamer in Veghel nog opruimen, spullen inpakken en ook nog sorteren wat ik wel of niet mee wil nemen.
Kortom er moet nog een hoop gedaan worden! En natuurlijk afscheid nemen van al mijn vriendjes en vriendinnetjes! Gelukkig heb ik dat al redelijk gedaan en was dat een geslaagde avond! Nu nog van de familie.

Voor nu vind ik dit wel voldoende en volgende week horen jullie weer iets van mij als ik eenmaal ben gearriveerd! Spannend!
Nu ga ik verder met inpakken en opruimen en poetsen.

Vi ses senere!

  • 25 Januari 2014 - 17:06

    De Eijkjes:

    heee Pientje,

    Morgen komen we je een dikke afscheidskus geven hoor.
    Blijf je wel schrijven ?????

    Liefs wij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laurine

Actief sinds 25 Jan. 2014
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 3827

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 01 Juni 2014

Denemarken

Landen bezocht: